dinsdag 19 juli 2011

Ik ben het eigenlijk nu al zat

Na eindeloos zappen was ik de tv al zat voordat Harrie Potter begon. Daarna wilde ik ook nog het 4 daagse verslag zien, je weet maar nooit of Rick in beeld zou komen. Kortom pas om 24.00 lag ik in bed met het herkenbare gevoel van vroeger: als je een avond tv kijkt ben je totaal uitgeput.
Vandaag gaat hij alleen aan voor de 4 daagse.
Iets anders: gaat de hond op de baas lijken of de baas op de hond. Als we niet thuis zijn ligt Egbert altijd in zijn kooi. Lekker veilig en hij hoeft alleen de kooi te bewaken. En ik? Ik checkte of de poort en achterdeur opslot zaten en deed- iets wat we nooit doen- de voordeur op het nachtslot. Lekker veilig en ik heb heerlijk geslapen.
Omdat vandaag een vriendin komt eten heb ik toch het huis netjes opgeruimd. Voor haar ga ik courgettesoep en een curry met spinazie en kikkererwten maken.
We gaan buiten eten- het is tenslotte zomer-en  ik steek de terrashaard aan- het blijft wel een Nederlandse zomer.
Eigenlijk voel ik mij het prettigst als alles zijn gewone gangetje gaat.
Nog 3 dagen.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: