dinsdag 5 juli 2011

Actieradius

Voor de ortopeden ben ik sinds ze gisteren ontslagen. Ik mag zonder krukken lopen en, na melding aan de verpleging de afdeling af.
Meteen gebruik van gemaakt en door verschillende gangen en coridors gelopen. Lekkere bankjes in de zon ontdekt en een balkon waar ik buiten kan zitten. Na drie kwartier weer op de afdeling.

's Middags met  mijn zus en zwager de kunst bekeken die in het atrium staat. In het restaurant wat gedronken, gesnoept en gekletst. Na drie kwartier weer op de afdeling. Waarom precies na drie kwartier? Dan gaat het alarm van het infuus af omdat de accu leeg is.
Door een ziekenhuis wandelen met een piepend infuus trekt de aandacht  van elke verpleegkundige. Het voordeel is dat ik nu wel weet hoe ik het alarm kan uitzetten,
zeker als hij 's nachts aanslaat.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: